четвер, 10 листопада 2016 р.

Як швидко вивчити мову?



Як швидко вивчити мову?

Усі, судячи по постам в ФБ(р), кинулись вчити англійську, яку вчили років 8 мінімум до того) Я зараз видам Вам мій секрет! Готові? Точно?? Тоді, слухайте. Треба стимул. Латинською стимулом називали палку, як символічно)

В класі моєї доні є "поліглот" Алехандро. Я запам'ятала його ім'я виключно завдяки пісні епатажної Ґаґі, та що ще леді. А от він трудиться щовечера в поті чола, випитуючи у обізнаного Ґуґла переклад слова, вибачте мою іспанську, какашка різними мовами. Бо великий стимул обізвати абсолютно усіх однокласників породжує його надзвичайну працездатність!

Завдяки їй моя 11-річна доня, 1.5 місячна канадська школярка, вже побувала в кабінеті директора.

Їй сподобалось: тихо і ніхто не змушує вчитись. Хоче ще. Причина знайомства з директором: Аня, в числі інших постраждалих від красномовства допитливого Алехандро, слухала його привселюдні вибачення.

Хороший викладач мови завжди для початку спитає: для чого вчиш? Найбільш приємний і дієвий стимул на мою думку це Кохання :-) А для Вас?

Bon chance!

Немає коментарів :

Дописати коментар