четвер, 3 листопада 2016 р.

Haloween

А Вам близька ідея Хеловіну? 

Зізнаюсь, що до Канади я була свято переконана - це свято спонсорують стоматологи)) Мені, наприклад, трохи моторошно дивитись на дівчаток у вбранні нареченої з синюшним зашрамованим личком, а від кутика рота і по сукні стікають червоні краплі аж до "зламаної" ноги. Так, хтось тащиться від "Kill Bill", та не я.

Але я, як мама двох діточок, які обожнюють не лише мульти, а й солодощі, дала собі установку від геніальної Фаїни Раневської: життянадто коротке, щоб витрачати його на поганий настрій. Тому, як завжди, постаралась знайти плюси. Раз ми вже у Канаді, то маємо по-трохи переймати і їх культуру, паралельно підтримуючи й українські традиції. А яка наймогутніша зброя у міжнародній дипломатії? Звичайно ж, посмішка :-) А хто завжди викликає посмішку? Малюки)

Процес цукерко-рекету виявився напрочуд веселим! Вітьку вбрали скелетом. Для Ані довго шукали костюм пави, бо хотілось бути принцесою, але в школі кажуть, що це, цитую, "позорно". Перехідний вік диктує свої умови.

Хатинки, які запаслись солодощами, виблискують світлом ліхтариків, на яке, мов мушки, злітається звідусіль кумедно вбрана дітвора. Наші діти з передбачуваним азартом носились по домівкам і жодного бар'єру в культурі, мові, звичаях ні для кого не існувало! Усі просто отримували задоволення від свята, посмішок і спілкування. 

P.S. Ввечері діти розклали цукерки по підлозі своєї кімнати, чим нагадали мені нареченого і наречену у шлюбну ніч - наче гроші перераховували, ділили і будували плани на солодке майбутнє. 

P.P.S. Я понял, в чем ваша беда. Вы слишком серьезны. Все глупости на земле делаются именно с этим выражением лица... Улыбайтесь, господа, улыбайтесь © Тот самый Мюнхгаузен

Немає коментарів :

Дописати коментар